2013 m. kovo 21 d., ketvirtadienis

:)

Sveikos,panelės,gal ir vaikinai :)

Kokios nuotaikos šiandieną? :) Kalbant apie mane, tai nieko ypatingo. Ryte atsikėliau su įprasta mano  nuotaika, na tokia nei pikta, nei linksma. Žodžiu- neutralia. Mokykloje viskas ėjosi sklandžiai. Parašėm anglų k. Gavau 7... Na šiaip nervina, kai gaunu 8-etus,tačiau aš ir esu aštuonetukė :D Ai,bet šiaipdžiaugiuos, nes pas tą mokytoją,tiek daug besimokydamas gauti septynetą reiškia daug. Kažin,arkas yra ten gavęs 10-ką :D
Šiandien man vis atrodo, jog yra penktadienis... Atrodo,kad man kažkas supurtė smegenis,nes nebesigaudau dienose...
Manęs laukia matematika. Brr...nekenčiu žodinių uždavinių... Dar reikia nusipirkt vazeliną. Dauguma rekomenduoja su labai jau negražiomis kainomis,o dietų mano piniginė nemėgsta... Manau pirksiu tą mėlyną, kur pavaizduotas nuotraukoje,. Neseniai pasibaigėtos pačios firmos,tik tai geltonas, bet buvo itin fantastiškas..Nenuvylė. Ir kainavo maždaug 4 litus.
O gal Jūs žinote dar geresnių? :)

Résultats Google Recherche d'images correspondant à http://withalovelikethat.files.wordpress.com/2011/04/1.jpg





 P.S. Turėsit priprast prie mano nuotaikos svyravimų. Man tai būdinga :D Vieną dieną galiu bučiuot visą pasaulį, kitą- nekęst.


                                                                 IKI!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą